دانلود اهنگ بسیار زیبای به چشمام خیره شو از علی لهراسبی
نوید فان
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پروفایل مدير وبلاگ
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبو را فراموش کرده ام
خبرنامه




عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آیدی یاهو مدیر
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
نويسندگان نوید فان

دانلود اهنگ بسیار زیبای به چشمام خیره شو از علی لهراسبی

 

 

 

 

 

 

 

 

آهنگ : حسین قربان پور ، ترانه : امیر بذرافشان ، ویولون : احسان نی زن

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید علی لهراسبی به نام به چشمام خیره شو :

به چشمام خیره شو شاید یه چیزی تو چشام دیدی

بفهمی که چقدر خوبی چه احساسی بهم میدی

از این بن بست دیگه دورم یه دنیا پیش روم وا شد

تمومه راهای بسته جلو چشمای من باز شد

کنار من تمام تو چقدر شبیه دنیامه

عذابم پیش تو خوبه شبیه حس رویامه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام به چشمام خیره شو

♫♫♫♫♫♫

چقدر آرامش اینجا چه احساسی بهت دارم

چه حسی بهتر از این که یه جایی تو دلت دارم

بهچشمام خیره شو حالا بفهمم این یه رویا نیست

می خوام ببینی تو چشمام که دنیام بی تو دنیا نیست

بیا امشب زیر بارون کنار هم دیگه باشیم

می خوام اون جایی که با هم تصور می کنی باشیم

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128


نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت13:44---30 دی 1394
gashang bood Ahangesh
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوع مطلب : اهنگ، ، 
برچسب ها : دانلود اهنگ بسیار زیبای به چشمام خیره شو از علی لهراسبی،

امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 738
یک شنبه 24 آبان 1394 :: 13:47


تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چی و آدرس navidfan.lxb.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 64
  • کل نظرات ارسالی : 6
  • تعداد کل کاربران : 24
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید این ماه : 397
  • بازدید سال : 3047
  • بازدید کل : 7301
امکانات جانبی

نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوید فــــــــــــــــــان
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل